28 February 2015

Kalkulator

Salam semua. Mesti ade yang pelik kenapa tajuk kalkulator dipilih. Ade ape pada kalkulator? Dah biase nampak kot. Dah macam tak heran dah. Haha.


Malas nak intro whatsoever pasal kalkulator ni sebab korang pun boleh google sendiri, cuma nye aku nak bagitahu aku ni tak de la bagus sangat dalam math, kadang2 lampi jugak nak catch up tapi dengan kalkulator ni membantu aku menjawab periksa dgn elok. Dia macam mana eh nak cakap, macam ni, dengan guna kalkulator + tahu skill nak guna mesti boleh jawab periksa dengan elok.
Contohnya macam topik function , integration dan differentiation.



Daripada SPM sehinggalah sekarang kalkulator Casio fx-570ES PLUS tetap aku pilih untuk membantu aku dalam menjawab soalan math, add-math. Tetiba teringat pada Cikgu kat Sambest. Terima Kasih Puan Jannah dan Puan Husna atas usaha kalian sampaikan ilmu. Pada awalnye, aku guna kalkulator lain sebelum ni, tapi semenjak aku masuk Sambest, sudah terbongkar rahsia sebenar!!! Hahahahahaha.


Apa yang rahsia sangatnyeee??? Well who cares right? Hahaha.......

No comments:

Post a Comment