3 June 2015

Pembentangan PowerPoint

Salam semua. Hari ni aku nak cerita pengalaman aku dalam pembentangan powerpoint pada 22Mei yang lepas. Serius aku cakap. Cara Sir Azzwan memang terbaik.
Sebab ape aku cakap mcm tu? Sebab Sir nak semua adil. Ko tak boleh balik walaupun dah present. Macam Sir cakap, ko present aku dengar, abes tu aku present ko tak nak dengar? Macam tu lah gamaknya. Tapi pembentangan ni paling lame pernah aku sertai. Haha bayangkan dari pukul 3ptg-9mlm.... sape je yang leh buat wehhh?

Dalam kumpulan aku terdiri dari Luqman kiy, Dafi dan Ain.... Kerjasama dengan dieorang ni memang terbaek waa cakap lu.. Tak de masalah pun dgn mereka.. Aku dan Ain ditugaskan membuat powerpoint sementara lagi 2 ekor tu buat video.

Pengalaman aku membuat slide dengan Ain, memang mencabar sikit sebab terikat dengan peraturan2 yang Sir dah bagi. Jadi kami dah buat yang terbaik, buat sampai ke pagi pulak tu. Haha paling lawak bila last2 minit salah point penting setelah ditegur oleh Sir. Kene edit jugak dalam masa 1 hari tu sebelum nak hantar. Alhamdulillah sempat siap dan presentation kami berjalan dengan baik tanpa masalah teknikal.

Ape2pun ini adalah pengalaman, dan bagi aku sangat berharga. Terima Kasih Sir Azzwan, Luqman, Dafie dan Ain.....

No comments:

Post a Comment