3 June 2015

Peperiksaan Akhir

Salam semua. Minggu2 di bulan 6 ni merupakan 'Hectic week' sebab ape? Sebab peperiksaan akhir pun bakal menjelang tiba...

 Cabaran untuk semester ni adelah tiadanya Minggu Ulangkaji. Waduhh waduhh. Gi mana sihh? Hmm nak tak nak kena ade effort yang lebih utk cari minggu ulangkaji sendiri. Yela dah kat U kan, pepandai lah nak berdikari. Macam En, Selamat slalu ckap " Ade aku kesah? " Hahahaha.

Semester ni, aku ade 5 subjek untuk peperiksaan akhir iaitu Makroekonomi, Statistik, Akaun, Aplikasi Komputer dan Academic Communication. Aku tak boleh target lebih2, tapi ape yg penting adelah effort aku. Yup, bagi aku beza antara pelajar2 dekat U ni ade lah usaha mereka. Sama ade ko tidur kah, ko belajar kah, ko jumpa pensyarahkah, ade aku kesah? hahaha sebab semuanya atas usaha ko dan kehendak ko sendiri. Pensyarah hanya boleh guide dan ajar je. Selebihnya ko tentukan sendiri.

Jadi aku harap, semester ni aku dpt buat lagi baik dari semester lepas. Doakan aku dan kawan2 yang lain. Semoga yang terbaik untuk kami. InysaAllah. Aminn

No comments:

Post a Comment